PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Wednesday, October 7, 2015

MOHON LAH DOA DARI IBU.



Balik Kampung baru2 ni. Aku lepak kat luar rumah dengan mak aku. Berlaku dialog yang biasa berlaku kalau aku melepak berdua dengan dia. (Aku tulis dalam bahasa melayu standard fb. Kalau aku tulis loghat parit. Kome tak paham pulok. hoho)

Mak : So, how your bussines? <-- haha="" ini="" span="" subtitle.="" tersilap="">

Aku : Alhamdulillah. Boleh lah mak. Tanggung beli pampers itermasuk GST. Buat juga kerja geologist tu kadang2.

Mak : Alhamdulillah

Aku : Tu la.. Mak doakan la ye...

Mak : ish kamu ni. Memang tiap tiap hari doa untuk anak2 mak. (sambil tersenyum)

---------------end-------------------

Perkara ni simple je sebenarnya. Tapi kadang2 kita terlepas pandang. Walaupun kita yakin mak kita memang sentiasa doakan kejayaan kita. Namun mohon lah selalu doa dari mak mahpun ayah kita.

Lagi satu. kalau korang rasa korang dah berjaya sangat. Jangan duk fikir kejayaan hari ini datang dari usaha kita semata-mata. Mahupun dari terjaganya hubungan kita dengan Allah. Tetapi kadang2 sebenarnya kejayaan itu datang dari DOA orang disekitar kita TERUTAMA IBU kita.

Akhir kata..

Mohonlah doa dari ibumu. Selagi ibumu masih ada. Kerna pabila dia sudah tiada kelak nescaya akan kau rasai kehilangan doa dari seorang ibu. **bergenang airmata jap**

#muhasabahketuk2kepala
#zulyangtaip
#akuanakmak

1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang