PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Wednesday, January 11, 2012

SPAM + Pantun

Hey uollllssss....

Ce korang tengok kat kiri korang sekarang. Kat chat box aku. Ada sesapa tau x macam mana nak elakkan spam2 kat chat box ni?sakit hati lak aku minah n mat saleh punya jejak kat chat box aku.

Ce kome tolong aku jap. Kut ada setting yang mampu untuk elak benda ni... Tolong ye..Tq!!!

P/s : Terasa nak berpantun jap..

2 3 Lembu dibeli,
Mana nak sama si lembu Kak Jat,
jangan ingat rakyat ni tuli,
ingat keme xtau ke UMNO tu Jaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaatttt!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang