PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, March 13, 2012

Zul = Yang mempunyai = d Owner

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah. Kini bertambah seorang lagi ahli keluarga Ghazalli dan Habesah. Walaupun penat berkenduri kendara hujung minggu yang baru ni namun terasa seronok dan puas. Ye la bukan senang untuk berkumpul sanak saudara seramai ramainya. Tapi untuk kali ini aku tak update lagi tentangcerita ceritu sempena kenduri kami. Tunggu gambar2 yang menarik dari photographer dulu. (Alasan je nih.haha).

Yang atas ni just muqaddimah je.hehe. Untuk kali ni aku ingin mempromosikan kompeni aku yang telah pun di daftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia. Setelah lebih kurang setahun aku bergerak secara tak berapa sah akhirnya aku decide untuk mendaftarkan kompeni aku dengan nama d Owner Enterprise. Insyaallah kompeni aku ni akan menumpukan perkhidmatan menjual dan membekal kitab dan barangan keagamaan.

Aku sangat mengharapkan sokongan dari kome semua untuk menjayakan perniagaan aku. Maklumla baru nak menapak dalam dunia perniagaan. Masih di peringkat tunas orang kata. hehe. Kalau kome ada jugak yang berminat untuk menjadi agen pun takde hal. Boleh terus kontek aku. Insyaallah aku akan menawarkan harga yang serendah mungkin untuk kome.

Kalau kome nak tengok produk2 yang lebih lanjut. Adalah sangat dijemput untuk melawat laman rasmi kompeni aku di http://downerenterprise.blogspot.com/.

Ni logo kompeni aku. Amacam. Ok tak? Mesti la bukan aku yang buat. Aku agak sedikit kejahilan dalam bab media serba canggih nih. Maklum la. Membesar di zaman cerita Usop Sontorian famous la katakan. haha

Setakat ni ada 2 produk terbaru yang ada. Insyaallah ada lagi produk2 yang lain yang menanti.. Ni dia 2 produk baru untuk kome.

 Harga promosi Tafsir Al - Aisar ni yob!!


Ni pulak promosi untuk Tafsir Ibnu Abbas

Sekadar itu entry kali ini. Doakan dengan perniagaan ini akan membawa aku dan kamu ke arah kejayaan di dunia dan akhirat.

Wallahualam..

2 comments:

Cik Pulau said...

perhh.. jadi bisnesman ko skang..
moga dipermudah segala urusan...^^

Zulgeologist said...

haha..belajor sesikit je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang