PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, May 1, 2010

Kalam terakhir

Malam ni aku akan meninggalkan bumi UKM khususnya KIZ. banyak kenangan kat sini. Dari muka sememeh sehingalah jadi macho macam sekarang..haha. sebenarnya aku takde papepun nak cerita cuma nak memohon maaf kepada semua yang mengenali aku..Macam yang korang tau yang aku ada 3 golongan yang aku rapat kat UKM ni..

Pertamanya untuk teman2 sekolej. Mohon maaf andai ada tersalah ke pape ke..dah nak tinggalkan kolej ni dah sebagai pelajar yang menyayangi kolej nye.cewwah. Tapi papepun selamat tinggal kolejku bersama penghuninya yang memang sangat2 muhibbah. Seronok n beruntung aku dapat kolej yang kecik2 camni. muka sume boleh cam..huhu

Seterusnya untuk geologist. Kenangan indah 3 tahun kita bersama memang akan menjadi kenangan yang sangat best. Kesatuan yang sangat hebat sehingga dicemburui oleh budak2 kos lain. Kita bergerak bersama selama ni. lepas ni masing2 akan membawa haluan masing2. Apa2 pun selamat menghadapi dunia sebagai geologist yang betul2 asli. Ingatlah dunia memerlukan kita.haha

Yang ke 3 nye ialah teman2 yang bersama dalam gerakan islam. Semoga pertemuan kita dirahmati. banyak sangat pengalaman dan pengajaran yang aku dapat sejak bergerak secara aktif dalam gerakan selama setahun ni. rasanya tak cukup lagi ilmu dan kekuatan diri untuk menghadapi dunia luar yang lebih rencam dari kat sini. papepun semoga semua kita thabat di jalan yang sukar tetapi indah ini..

Sekian saja untuk entri terakhir aku menggunakan jaring UKM ni.huhu. Nanti kita jumpa lagi. Lepas ni aku mungkin tak update sekitar 2 hingga sebulan. Aku nak pergi BERTAPA untuk menyiapkan diri menghadapi dunia luar yang lebih rencam. doakan aku selamat pergi dan pulang.

wallahualam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang