PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, December 17, 2012

Bahtera keinsafan

Di kamar kosong ini,
Aku merenung diri sendiri,
Mengenang dosa nan merimbun,
Di setiap langkah ku yang tersasar,
Di setiap detik hitam yang dilalui,

Di kala keinsafan ini bertandang,
Ku panjatkan doa kepada ALLLAH,
Agar tidak kupilih lagi jalan gelap itu,
Biarlah aku bersama terus di dalam bahtera ini,
Bahtera yang menimbulkan rasa insaf dalam diri,

Alhamdulillah wa syukurillah,
Allah menempatkan aku didalam bahtera keinsafan ini,
Semoga aku terus kekal di dalamnya,
Agar ada peluang memadam noda-noda silam,
Akan kupadam dengan air mata penyesalan,
Akan kuganti dengan istiqamahnya amalan
Moga syurga Allah aku ditempatkan...

-Wahai Tuhan yang membolak balikan hati. Kekalkan hatiku dalam agamamu dan mentaatimu-


Mungkin sahaja sosok ini akan benar2 menjadi jenazah esok hari..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang