PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, January 4, 2013

Amanat Hadi dan Jurulatih Hoki

Bismillahirrahmanirrahim..

Isu Amanat Hadi kembali berbunyi. bosan pulak aku.padahal isu la.. so aku saja je buat satu analogi kat sini. selamat membaca!!

SMKP dan SMKU adalah dua sekolah yg mmg sejak dahulu bermusuh dlm sukan hoki.

20 tahun yg lalu jurulatih SMKP memberi amanat kpd pemainnya agar bermain mengikut peraturan yg betul.jgn pakai peraturan sendiri macam SMKU

Kini tiba2 SMKU kembali memutarbelit isu amanat tersebut.apabila jurulatih SMKP meminta untuk d berikan masa untuk menerangkan kepada penonton beliau d halang.

Lebih pelik lg apabila SMKU mengadakan perbincangan d hadapan penonton mengenai amanat tersebut tanpa kehadiran jurulatih yg memberi amanat.lagi membelitkn keadaan adalah yg d jemput hanyalah si pemutarbelit dr SMKU.

#sukan hoki ni memang pelik n mengelakarkan penonton.haishh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang