PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, January 31, 2013

Lagu tema perkahwinan kami

Bismillahirrahmanirrahim...

Malas nak tulis panjang2 kali ni. Just nak share kan lagu tema perkahwinan aku dengan Puan Aida Rahayu yang comey lotey tu ^^

Disebabkan wife aku ni memang bidang dia dah editing video ni. So dia dah buatkan video tentang kami berlatarbelakangkan lagu ni. Boleh la menonton sambil menghayati liriknye ye...



Tajuk : Mengukir Cinta Di Belahan Jiwa
Artis : Al Maidany

Lirik :


Bila yang tertulis olehNya engkau yang terpilih untukku
Telah terbuka hati ini menyambut cintamu

Di sini segalanya kan kita mula
Mengukir buaian rindu yang tersimpan dulu
Untuk menjadi nyata dalam hidup bersama

Izinkan aku untuk mencintaimu
Menjadi belahan di dalam jiwaku
Ya Allah jadikanlah ia pengantin sejati
Di dalam hidupku…(izinkan aku)

Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah jiwaku dalam doamu
Kan kujaga cintamu

Wahai yang dicinta telah kurela
Hadirmu temani relung hatiku
Simpanlah nafasku dalam hidupmu
Kan kujaga setiamu


"..Isteriku..ku tahu engkau bukanlah yang sempurna..
Yang dihadirkan untukku...
Namun.. berikanlah aku kerelaanmu...
Untuk menjadi kesempurnaan...
Di dalam hidupmu...
Untuk hari ini dan selamanya...
Di dalam hidup kita...
Kerna aku ingin mencintaimu dengan imanku..."



Apapun adanya dirimu
Ku akan coba untuk tetap setia
Begitu pula pada diriku
Terimalah dengan apa adanya....

Selamat datang di separuh nafasku...
Selamat datang di pertapaan hatiku...


Sekian buat kali ini. Moga kami terus bercinta hingga ke syurga.

Wallahualam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang