PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, January 1, 2013

Gambar sekitar Ambang 2013

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah.. Masuk juge kite ke tahun 2013 ni ek. Semalam aku sambut dalam kereta je sebab nak pergi XPDC kat Putrajaya tapi jalan jem giler... last2 XPDC dakwah kami jadi XPDC dalam kereta je la.. haha..,

So aku ngan geng Pemuda PAS BTR pun balik ke markaz je la sebab ada Qiam n munajat. Selesai kuliah subuh tadi kami nak pergi sarapan. Tengok2 helmet kat motor aku kena cantas, memang terbaaekkk. Tu kafarah dosa namanya..huhu... Moga2 dosa sepanjang 2012 diampunkan.. Btw rasa macam kacak la pulak bawak motor kt MRR2 tanpa helmet. rasa macam berjalan2 pulang dari sarapan kat kampung halaman pulak.. haha

Semalam macam2 tempat ada buat sambutan. Tapi paling menarik ofkos la yang dekat Shah Alam. memang terbaeeek habaq hang... ada lagi tempat lain yang powerrr...korang cari la sendiri ye... kat sini aku nak share gambar2 yang orang share kt FB pagi ni.. aku sedut lantas hembus semula ke blog aku.haha


Ni antara barisan manusia femes yang buat pahala kat dataran Shah Alam..oseemmmm!!!

Yang ni permandangan kat dataran Shah Alam

lagi permandangan. Dengar cerita 120k hadirin...powerrr dowhhh...

Yang ni pulak live TV1 anjuran syaitan dikenali kat I City kot Vs Big Boh kemah keming

Ni 2 tempat yang powerrr.. Kat Gombak pun power gak retis2 yang datang... 

 No konsert Ambang kat Putrajaya.. demmm..ramai jugak.. dasar Nasi Ambang betoi!!! Harap2 tahun depan dah bertukar jadi kuliah agama. dari aku pun boleh jugak la..haha

Ni aku tak tau kat mane.. Yang pasti..kosong..kosong...kosong...

 

Ni geng Nisa' gombak. Tak tau apa yang spesel. Menggedik nak share je,, uhuk...

 Ok. Sekian...
 Selamat Tahun Baru Yob!!
Wallahualam

2 comments:

ibnah ghazalli~ said...

patutlah share. no wonder... :p

tunethi said...

c1v67i1f65 y2g22r4e98 w3o57e6o23 l7x30r0x70 g3d08o7w52 u6f99l6w11

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang