PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, January 8, 2013

Dr Mashitah... sila baca blog aku

Bismillahirrahmanirrahim...

Adohaiiiii... Geram la pulak aku.. Ni la masalah bila nak mengcover kesilapan yang telah dilakukan... Kome tau ke tentang ape ni? Ni kes Dr Mashitah le... demmm.. kepala bana betoi la Doktor Falsafah sorang ni... masalah bermula apabila dia "tersilap" langkah hingga tersebar gambar ini.



Lepas tu orang duk tanya kat paper pulak kat dia. Dia menjawab begini.


Ok. Aku tak nafikan ada pendapat sebilangan kecil ulama yang cakap boleh. Tapi Jumhur kata tak boleh. Lagi pulak kat Malaysia ni kita duk pegang mazhab Syafie. So kalau agak2 pelik sikit pendirian tu jangan la kelirukan orang awam.

Aku tak risau kalau orang yang baca tu adalah orang yang mengaji. Apa pulak jadi kalau orang yang baca tu adalah orang yang tak tahu sangat bab agama ni. Bebudak sekolah yang baru berutus surat cinta ke. Remaja yang belajar2 dating kat taman bunga ke. Aduyaiiii.. Masalah tu yob...

Kalau kita baca balik yang dia hightlightkan tu. haram jika boleh menimbulkan fitnah.

Sedar la diri tu sikit. Ko tu pemimpin masyarakat. Orang tengok ko. Ko ada pengikut. Kena la pikir benda tu. tak ke sekarang dah jadi fitnah kat ko je.. (gaya cakap macam Mashitah ada kat sebelah aku.haha)

Kita semua ni jenuh la nak bagi paham kat masyarakat yang haram bersentuh dengan bukan muhrim. yang kes calon PAS dulu. Puan Normala salam time berkempen. Tu dalam pakai sarung tangan tu. Tu pun diorang nak kecoh. Tapi camtu baru la orang faham betapa tinggi nya nilai wanita dalam islam..Ni tak. lagi kompiuskan orang je Doktor kita ni.

Haish... cakap banyak pun tak guna. Kesimpulannya sama2 la kita usahakan agar Dr Mashitah ni kembali menjadi Dr Mashitah yang dulu. Ada satu je caranya nak bagi dia insaf. jauhkan dia dari harta dan pangkat. Camne nak bagi jauh dari harta dan pangkat?? Senang je yob!! Kome undi je Pakatan Rakyat nanti. Kompom dia takde pangkat n harta dah nanti. Kahkahkah...

Wallahualam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang