PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, March 21, 2011

Di mana letaknya Al Quran anda?

Saat Anda membwa Al-Quran, setan biasa2 saja. Saat Anda mmbukanya, setan mulai curiga. Saat Anda membacany, ia gelisah. Saat Anda memahaminy, ia kejang2. Saat Anda mengamalkn Al-Qur'an dlm kehidupan sehari-hari. ia stroke. Teruskn mmbaca & mgamalknny agar setan trus stroke . Ketika anda ingin menyebarkn pesanan ini, setan pun mencegahny. Setan kta "jgn SEBARKAN, krn ia xpntg penting lgsg !" ~~SEBARKAN LAH~~
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang