PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, March 10, 2011

Mengenang kenangan silam untuk "member2 blog ikutsukaatiaku"

Baru2  ni ada la beberapa orang yang mula baru je berjinak2 membaca blog aku. Diorang bukan membaca entry yang terbaru je. tapi diorang membaca entry2 yang dah dah lama aku keluarkan. Dalam keadaan itu aku pun terdetik untuk membca kembali entry2 lama aku. Ianya ibarat mengetuk kembali kepala sendiri. Ayat mengetuk ni pun aku dapat dari pembaca aku. hoho. Jadi berlanjutan dengan itu terdetik hatiku untuk kembali mempublish entry2 aku yang terdahulu tapi bukan di blog ini. Entry2 ini akan aku keluarkan di note kat page yang baru aku bangunkan ni..

http://www.facebook.com/pages/Member2-blog-ikutsukaatiaku/202315736447736


So untuk pembaca sekalian. Korang boleh melawat page baru aku tu untuk membaca artikel2 yang dah lama aku keluarkan sepanjang 2 tahun blog SAPE AKU? ni dibangunkan..

sekian..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang