PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, August 20, 2010

Oh Site Baruku

Terasa macam sibuk la pulak. Dah mula dapat site baru. Kat Park City Damansara. Keadaan tapak ada pokok sikit2 je. Tapi memang mencabar jugak la.PANAS!!.. Haus. Dikelilingi oleh orang yang tak berpuasa. Adui.. Semoga iman aku kuat. Zaman Nabi boleh je puasa walaupun dalam perang. Ni setakat Buat Site Investigation je pun.. Simple je tu (Ayat bila iman digoncang bila terasa haus giler). Satu hal lagi.Client pulak nak rush sangat. Balik pukul 7. So berbuka di tepian highway la aku..huhu

Jaga 3 mesin macam ni (Borehole)


1 mesin macam ni (Trial Pit)


Kena logging macam ni

Tu je la..Luah sikit. Macam tension jugak kat site.So nasib la korang yang baca ni..

sekian...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang