PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, April 22, 2011

Miracle 22 in 1 - Lengkap dan MURAH!!!

























CIRI-CIRI AL-QUR'AN
22 in 1


1.       
Terjemah Tafsiriyah Per Kata

2.       Keyword 
3.       Sistem Pewarnaan Tajwid
4.       Panduan Hukum Tajwid
5.       Terjemahan Kementerian Agama
6.       Munasabah Ayat dan Surah
7.       Tafsir Ath-Thabari
8.       Tafsir Ibnu Katsir
9.       Hadits Sahih
10.    Doa dan Zikir
11.    Kosakata
12.    Asbabunnuzul 
13.    Doa Dalam Al-Qur’an
14.    Khazanah Pengetahuan
15.    Tanda-tanda Dalam Al-Qur’an
16.     Asmaul Husna Effect
17.    Indeks Tematik
18.    Sirah Nabawiyah (bonus)
19.    Atlas Sirah Nabawiyah (bonus)
20.    Analisis Peta (bonus)
21.    Zikir Al-Ma’thurat (bonus)
22.    DVD metod SYABANA (bonus)

Yeah!!! Ni adalah produk Quran tafsir yang sangat lengkap untuk korang. lebih lengkap dari Quran Hidayah sebelum ni. Sangat berbali dengan harga yang aku letak. Kalau nak compare dengan harga kat luar sangat berbeza. Kawan aku cerita dulu (seorang pendidik) Ada orang jual Quran ni kat sekolah dia dulu dengan harga mencecah RM280. Pergh..mahal giler kalau nak dibandingkan dengan harga kat aku ni.hehe. Hanya dengan RM140 korang boleh miliknya. Jangan lepaskan peluang!! terus menghubungi aku di talian 0132009781..

Sekian..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang