PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, April 23, 2011

Pabila Bieber dan Gaddafi mengusha gadis.

Setelah penat berjalan2 di Downtown Cheras, 2 orang mamat ni melepak di kedai "lori putih" sambil berborak kosong setelah memesan air "gas" zaman kanak2 dulu.

Justin Bieber : Weh. Kita datang ni tak beli papepun. Cuci mata je la nampknya.

Muammar Gaddafi : Tu la pasal. Memang dasar orang tak berduit betoi.

Justin Bieber : Takpe2. Ko tunggu mak aku upload video aku kat youtube dulu. Itu punya jam Downtown kat Libya pun kita turun.

Tiba2 lalu seorang awek yang sangat seksi dan menggiurkan lantas duduk di selang beberapa meja dari diorang.

Justin Bieber : Pergh.. Ko tengok minah tu. Bukan main lagi dia. memang mengikut arus pembanggunan negara ni.

Muammar Gaddafi : Huish.. Ko ni. Takde kaitan dengan pembanggunan negara la. Kita kan negara islam. Salah Ibu mengandung kut.haha

Justin Bieber : Haha. Xleh blah betoi. Agak2 kenapa dia pakai camtu ek?

Muammar Gaddafi : Mungkin sebab kurang didikan agama kut. Parent dia sibuk kerja ke. Kurang bagi tumpuan la jadinya.

Justin Bieber : Ceh. Jawapan karangan PMR je ko ni. Bagi yang best sikit la. Kamon2.. Kata bukan otak udang..

Muammar Gaddafi : Ok2. Tadi tu intro je. Sebab harga tudung dah semakin tinggi kut. Lagipun takde laki la nak usha diorang kalau pakai skema2 ni. Ke sebab pengaruh rakan sebaya ek?

Justin Bieber : Yang jawapan mula tu aku dah sokong dah. Tapi yang last tu jelas menunjukkan ko ni memang nak jawab exam PMR ni. Haha.

Tiba2 gadis tadi bangun dan menuju ke dua orang mamat ni.

Gadis : Hey!! What the hell are u talkng about? Your answer is totally wrong!! This is all about my special nature!!

Muammar Gaddafi : Errrr..Apa.. Eh.. Special nature? pliz talk more..( English MUET BAND 1)

Gadis : My skin is API NERAKA Resistance!!!!!!

Muammar Gaddafi & Justin Bieber : Hah??? blurrrrrrrrrrrrr......(?????????????)

...............................End.............................

Adakah kulit kita mampu menahan kepanasan api neraka kelak? Fikir2kan sendiri. Semoga kita tidak tergolong dalam kalangan orang yang akan menahan azab yang tak terperi itu. Semoga hidayah terus menerus subur di hati aku mahupun kamu.



Wallahualam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang