PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, April 16, 2011

Sarawak bukan Perak

Semalam aku di tag oleh sahabat aku yang mungkin beliau berada di Sarawak kut. Aku kenal dia pun tak sampai 24 jam. Tapi sangat mengkagumi kesungguhanya dalam berjuang. Komited betul dia di jalan ini. So aku share kat sini sambutan yang sangat HEBAT dari rakyat Sarawak pada malam terakhir sebelum pengundian PRN Sarawak dijalankan. 20000 orang bersama2 Pakatan Rakyat turun dengan iltizam untuk melakukan perubahan kali ini..Goodluck untuk rakyat Sarawak. pangkah betoi2 yob!!!




Macam Dataran tahrir dah.haha


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang