PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, July 22, 2011

Bangun......

Bangun malam,
Di kala bulan mengambang,
Alis mata menjadi kelam,
Gagahkan tangan,
Gagahkan kaki,
Berdiri,
Bersujud menyembah Ilahi.

Tiada paksaan,
Yang sunat digalakkan,
Yang wajib diutamakan,
Rasakan kemanisan Iman,
Hasil redha dan taqwa kepada Tuhan.

Dekatkan diri kepada-Nya,
Tiada yang kurang mahupun sia-sia,
Tenanglah minda dan hati,
Bangun malam dengan sendiri.

- Artikel iluvislam.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang