PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, July 28, 2011

Harimau pekena singa

Singa : Oit rimau. Hari tu korang dah kena titik 5-3. tak puas hati lagi ke?

Harimau : Hekelle.. Setakat banyak tu gua tak heran la. Malam ni kita fight la. Beran?

Singa : Setakat korang? Korang kena sedar sikit korang tu tak cukup kuat nak lawan kitorang ni.

Harimau : Eh. bukan ke korang ke yang tak cukup kuat?

Singa : Oh, Apa Neraka!!. Last saturday already show everything maa..

Harimau : show what? Korang just show yang korang punya rakyat tak cukup bagus untuk wakili negara korang ada la..hahaha..

Singa : ngeeee (blushing)

Akhirnya sang singa menjadi herbivor selepas termakan 5 biji cili lantas terasa pedasnya... Kenapa 5 biji? Sila tanya Aleksander Duric, Mustafic Fahrudin, Daniel Bannet, Shi Jiayi dan Qui Li.

--------------- end---------------

Apa barang import2. Tak perlu import rakyat negara lain untuk mewakili tanah tumpahnya darah kita. Sebab apa? sebab time diorang lahir tak tumpah pun darah tali perut diorang kat sini.haha. Semoga semangat Harimau Malaya terus berkobar malam ni.. Biarkan pasukan lawan bermain dengan peluh dan nama semata. Namun pemain kita bermain dengan aset tambahan iaitu jiwa. jiwa rakyat yang berkobar2 demi negara...Mari kita satukan jiwa2 kita di bukit jalil malam ni. Yeah!!!

 Semoga malam menentang Indonesia aritu berulang lagi.

sekian..

p/s : semoga umat islam di stadium bersolat maghrib sebelum wisel ditiupkan :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang