PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, October 25, 2011

Rintihan Dosa

Di saat diri melakukan dosa
Terasa nafsu menjerit kegirangan

Ketika diselami lautan dosa
Terasa kepahitan penyesalan

Asyik berjalan di lorong dunia
Hingga berkabus jalan kepadaNYA

Diri yang terpalit debu noda
Masih mengharap ampunan darinya

Moga taubat terus bersama
Sebenar taubat nan nasuha

Semoga cahaya terus tersuluh
menghampar damai di sanubari

Biarkan tangisan keinsafan teresak
Agar ampunan di beri kurnia


3 comments:

tcher_vera said...

Moga hari ni lebih baik dari semalam..istiqamah.. :)

Cik Pulau said...

Sentiasa pelajari dari kesalahan lalu..
^^,

ko tulis sndiri ke ni zul?? waahhh~

Zulgeologist said...

tcher : moga2...amin..

lini :yup..aku hantam ja...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang