PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, December 9, 2011

Jangan KLIK

Assalamualaikum..

Selamat pagi semua!!

Alhamdulillah tak tidur lepas subuh hari ni.

Aku check email kejap tadi. mane la tahu kut ada awek2 baru nak berkenalan ke. Perghh..Ayat nak hensem kan...haha. Aku dapat email dari CIMB. Nampak macam email yang agak penting je.


Haa kat atas ni kandungan email yang aku dapat. Ayat nak power. fight against online fraud and threat.Fight against fraud and threat tuu.. Banyak la ko punya fighting.. Aku mana pernah ada akaun CIMB. Dasar Fraud and threat betoi korang ni. So ubat untuk email2 macam ni adalah jangan klik je. Ke korang mempunyai semangat inkuir yang tinggi persis zaman renaissance di barat? Tak payah nak inkuiri sangat la...

Oleh itu lepas ni kena hati2 dengan menatang2 macam ni. Tambah lagi ianya melibatkan akaun bank. Kalau akaun Bank pertanian aku yang dah takde isinya lepas habis PLKN aku dulu tu takpe la jugak. Takpun BSN aku setelah habis elaun Matrikulasi aku pakai pun ok.haha..

Sekian....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang