PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Wednesday, December 7, 2011

ini bukan ERA. Hello Can You Help Me??

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah di kesenggangan masa yang membarah ini aku sempat meluangkan sikit sisa masa untuk mengupdate blog.. Pergh..bukan main lagi ayat. Gaya macam sibuk bebenor kan??haha

Aku kekadang terfikir jugak corak penulisan yang macam mana yang lebih digemari oleh pembaca aku. Aku terasa macam penulisan aku sekarang ni dah makin serius la pulak walaupun hakikatnya aku ni susah jugak la untuk jadi serius. Tapi dari segi penulisan aku rasa ada sedikit perubahan. Ke korang rasa macam mane?

Aku rasa penulisan dulu lebih macam main2 dan tak serius mana. Di tambah dengan banyaknya " hehe haha huhu" yang kononnya bergurau la pulak kan..haha..(ops..ter haha pulak) Gaya bahasa pun dah lain. Di tambah lagi dengan short form yang entah hape2 dulu. Kekadang aku baca balik pun macam tak  faham.

So bersangkutan dengan itu aku nak try gunakan gadget survey kat blog ni. Ada dua option yang di letakkan. Gaya dulu kala (Klik untuk CONTOH) yang banyak "haha hehe huhu" Ataupun Gaya sekarang (Klik untuk CONTOH)  yang bajet serius. So aku perlukan khidmat kome2 sekalian untuk menjadi pengundi aku sekejap.Sila scroll up pastu korang tengok kiri. Korang boleh undi di ditu. Sila undi sebelum sambung membaca ye..:p

Lagi satu. Aku sangat memerlukan kritikan dari kawan2 sekalian tentang blog ni. Agak lama menyepi sebenarnya. Untuk mula balik aku mohon korang kritik blog ni kat komen bawah ni. Teringat pernah satu ketika dulu ada seorang pembaca yang memakai nickname "pembaca setia" mencadangkan agar cuba mengupas isu semasa. So aku cuba kupas dan aku kira ianya adalah satu bentuk penambahbaikan yang bagus untuk blog ikutsukaatiaku ni. So ape lagi kome2 semua..kritik cepat mengikut ikutsukaatikamu!!

p/s : Terasa nak buat contest di blog la pulak. Hadiah nya Tafsir Per Kata Hidayah. Amacam. Lu ade berannn??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang