PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, May 31, 2012

Pabila Anjing dan Kucing hirup kopi Radix


Ketika Mike (si kucing jantan) melepak dengan Sam (si anjing  jantan) sambil menghirup kopi radix 3 in 1 tiba2 lalu seekor anjing betina yang agak comel sambil menundukkan pandangan.


Mike :  Sam.. ko tengok awek depan kita ni. Cun siot….

Sam  : Eh. Ko ni. Lebih2 pulak. Ni spesis aku la weh. Jangan ngade2 nak takel. Bagi aku takel dulu lah.


Dengan tiba2 lalu pula seekor kucing  betina yang amat meletopz mengalahkan janda berhias di hujung kampung.

Sam : Ha… yang ni baru betul2 spesis ko. Baru la ibarat pinang dibelah dua. Kahkah

Mike : Ah. Ape pulak. Aku kenal la betina nih. Deret keluar dengan jantan je. Dia ni langsung tak jaga
batas dengan jantan lain.

Sam : Hamboiii ko ni Mike macam Imam muda pulak aku tengok. 

Mike : haish.. Ko ni.. Mesti la weh. Bukan benda cikai je ni. Ni la bakal mak kepada anak2 aku nanti. Baik
aku kawen dengan spesis anjing macam ko lagi bagus dari aku kawen dengan kucing macam ni.

Sam : Tu la pasal. Aku tengok sekarang ni. Banyak gila betina2 yang senang je jantan nak usung. Tak kira la jantan tua ke. Jantan kulit gelap ke.

Mike : Hmm… Entah la Sam. Tapi kan. Aku rasa diorang tak buat apa2 pun. Just keluar je. Ye dok??

Sam : Ah. Jadahnye.. Tak kira la keluar je ke buat apa ke. Tapi batasan tu tetap kena jaga. Ni slumber je bertepuk tampar. Tak boleh bayang la kalau bakal bini aku buat macam tu. Tobat lahum aku taknak
kawen dengan orang camni.

Mike : Takpe la  Mike. Moga2 diorang ni dapat hidayah. Kita ni pulak kena la jugak berubah jadi baik. Baru la boleh dapat bini baik nanti ye dok?

Sam : Betoi3x…. Itu punya jam baru la betoi2 pinang di belah dua… osemmmm beb..

Mike : Ok la weh. Aku nak gerak ni. Nak pergi beli friskies untuk adik bongsu aku… chow….

Sam : Ok2.. jangan lupa tapau lebih. Boleh la aku tumpang sikit.. haha…

Cantik juga awek ni pakai tudung. kahkahkah

****End****

Ngarut je kan dioalog aku kat atas ni? Haha.. Korang layan je la ek. Nasib la. Sape suruh jadi pembaca blog aku. Kahkahkah… btw semoga aku dan korang semua kuat untuk menjaga batasan pergaulan antara kita.

Wallahualam…

4 comments:

Anonymous said...

baguih jugak jalan cerita ni,ada jugak yang tersengeh sengeh terasalah tu!!maklumlah mana mike nak tolak ikan sekurang kurangnya dapat cium pun jadileh,sisam pulak skodeng skodeng jugak makan memang tetap balun punya.kalau tak takkan dia suroh mike cari friskis lebih lebih kannnn!!.

Zulgeologist said...

haha....yeahhh..tepat eh!!!

yanmaneee said...

curry 5 shoes
golden goose
offwhite
air force 1
curry 6 shoes
nike vapormax
hermes birkin
yeezys
hermes bags
golden goose outlet

Anonymous said...

bathing ape
supreme
chrome hearts outlet
bape sta
outlet
off white
jordan 1 off white
off white hoodie
off white jordan 1
goyard handbag

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang