PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, January 10, 2013

Baitul Muslim : Mohon Dengan Sangat



Bismillahirrahmanirrahim…

Kini hanya tinggal 3 hari lagi je. Hati berasa bimbang mengenangkan tanggungjawab yang bakal dipikul. Berasa risau mengenangkan diri yang tak sempurna. Takut jika redha Allah tidak bersama.

Setelah sekian lama menjaga hubungan ini. Insyaallah pagi ahad nanti aku dan Aida Rahayu akan diijabkabulkan. Kami telah mencuba sedaya upaya untuk menjaga hubungan ini mengikut apa yang syariat gariskan. Kini hanya mampu berserah kepada Allah

Risau rasa dihati. Takut sangat andai hubungan ini tidak diberkati. Ke sana sini aku momohon nasihat daripada sahabat2 seperjuangan. Nasihat dari mereka2 yang aku hormati. Mengharapkan doa dari saudara dan kenala.

Kini tiba giliran kalian. Dengan rendah diri aku memohon agar kalian lafazkan doa untuk kebahagiaan kami kelak. Doakan agar pernikahan ini adalah pernikahan kerana Allah. Pernikahan yang diberkati Allah, Pernikahan yang ada redha Allah di dalamnya. Pernikahan yang mampu untuk memperkuatkan diri kami dalam agenda dakwah dan tarbiyah. Pernikahan yang mampu membuatkan kami thabat dalam perjuangan Islam. Pernikahan yang akan melahirkan zuriat2 yang akan menjadi mata rantai perjuangan kelak.

Mohon doakan kami. Mohon doakan kami. Mohon doakan kami.

بَارَكَ اللهُ لَكَ وَبَارَكَ عَلَيْكَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِيْ خَيْرٍ.
“Semoga Allah memberi berkah kepadamu dan atasmu serta mengumpulkan kamu berdua (pengantin laki-laki dan perempuan) dalam kebaikan.”

“ Dari setinggi dan seluas kasih sayangMu, Kau limpahkan rahmat jua keampunanMu kepada pengantin suami isteri. Berkatilah majlis yang diadakan dengan keberkatan dari permulaan hingga pengakhirnya. Sesungguhnya pertemuan ini adalah dengan izinMu, kurniakanlah keduanya ketenangan, kebahagiaan dan jiwa yang tabah menghadapi setiap dugaanMu. Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina berkekalan hingga ke syurga dan kurniakanlah kepada mereka zuriat yang soleh dan solehah. Dengan taufik dan hidayahMu beruntunglah keduanya dalam kehidupan di dunia, lebih-lebih lagi di akhirat "
- Amin Ya Rabbal ‘Alamin –

Terima kasih di atas doa kalian. hanya Allah sahaja mampu membalasnya.

 Wallahualam..



3 comments:

Anonymous said...

Not just the games (though yes, don missKinect Star Warsto see what a Cloud City rave with disco-dancing Han Solo might be like) be sure to test drive the Xbox LIVE gesture and voice command interface, too.. [url=http://www.ukdresshop.co.uk]A Line Wedding Dresses[/url]
[url=http://www.canadagoosehommes.com]canada goose chilliwack[/url] For the neckwear you will need to wear a black bow tie made from satin silk.
Another aspect of the importance of branding is that your name must be different and unique. [url=http://www.londongenuinepandora.com]pandora charms[/url] Shoes from the Wrangler are notable and they come in a wide range suitable for every seasons and occasions. Apart from limited edition shoes, you can find low priced ones on the store or sold online. They favor unusual combinations of styles and materials, dubbed "the corsets-and-pinstripes look" by Time International in March 1999.
This has developed a market place for the USB flash drive and there has been an enhancement in the technologies that is becoming utilized to style the USB whilst its price has drastically reduced generating it accessible to everyone and much more so to promotional businesses. [url=http://www.soldesgoosefr.com]Canada Goose Trillium Parka[/url] The term 'fashionista' has now evolved to 'reccesionista' this would pertain to individuals who can keep up with the difficult times but still look hip and hot..
A case study from 1999 conducted in Long Beach, California showed that instituting a uniform policy greatly reduced violence and other issues in the school. It can happen with other styles and dresses that you have own. Privacy is one aspect which these people have to compromise on, whilst working their way up to stardom.. [url=http://www.promkleidde.com/]Organza Prom Kleid[/url]

yanmaneee said...

kd 10
cheap jordans
timberland outlet
nba jerseys
off white hoodie
yeezys
yeezy boost 350
michael kors outlet
christian louboutin
vapormax

touckea said...

go to these guys click here to read this hyperlink blog try here Dolabuy Hermes

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang