PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, March 1, 2011

Pengumuman PENTING!!!


Setelah hampir 2 tahun aku membangunkan blog “SAPE AKU?” yang beralamatkan http://ikutsukaatiaku.blogspot.com hari ini aku telah cuba untuk membuat beberapa pembaharuan dan penambahan dalam dunia maya aku. Ada 2 perkara yang aku cuba lakukan...

Pertamanya aku telah membuat page kat Facebook yang dinamakan “Member2 blog ikutsukaatiaku”. Page ini bertujuan untuk aku memuatkan perkara2 simple dan ringkas yang bermanfaat. Selain itu page ini juga akan menjadi ponghubung secara terus antara pembaca2 blog aku dan aku. Korang boleh la kutuk2 dan kritik apa yang patut kat page tu nanti. Dengan kehadiran page ini juga aku mengharapkan agar perkongsian dua hala akan berlaku. Mungkin korang juga adalah blogger dan ingin berkongsi sesuatu dengan Member2 blog ikutsukaatiaku nanti? So sangat2lah dialaukan untuk berkongsi apa2 yang patut.  Link untuk ke page ini juga telah aku letakan di blog aku ini untuk memudahkan pembaca blog sekalian bertemu aku di laman facebook. Dengan adanya link ini maka aku tidak lagi meletakkan link untuk ke facebook peribadi aku. Tapi kalau ada yang  nak add aku kat Facebook aku pun takde hal. Email aku adalah ni_sape@yahoo.com.

Jom jadi member2 blog ikutsukaatiaku
Perkara kedua adalah aku telah membangunkan satu lagi blog iaitu blog “kopinpasta” yang boleh dicapai melalui alamat http://kopinpasta.blogspot.com. Antara sebab aku untuk membangunkan blog ini adalah untuk merangsang aku untuk membaca artikel2 orang lain. Aku kira ini adalah satu cara yang bagus untuk lebih membuatkan fikiran kita bercambah. Lagi pun setakat copy n paste kan mudah je kerjanya. So aku akan cuba untuk membancuh kopi dan membuat pasta untuk korang semua di blog ini. haha. Juga dimaklumkan bahawa blog ini semata2 akan memuatkan semua artikel ORANG LAIN yang aku rasakan bermanfaat untuk aku dan pembaca2 blog aku. Aku juga tidak akan mengabaikan etika dalam Mengcopynpaste artikel orang lain dengan meletakkan link blog tuan punya artikel sebagai kredit kepada beliau. Untuk blogger2 lain yang ingin kongsi artikel2 korang pun dialu2kan. Boleh je untuk bagitahu aku terus artikel mana yang korang alukan aku untuk copy n paste. Lepas je aku terima undangan itu lantas aku akan tekan ctrl+A – ctrl+C – ctrl+V. Mudah!! Haha. Dengan kehadiran blog ini juga membuatkan aku akan menghentikan operasi blog bisnes aku iaitu http://bershoppingdiikutsukaatiaku.blogspot.com yang sememangnya tak beroperasi sangat.sob3x..

Sekadar itu pemberitahuan aku untuk kali ini. Semoga apa yang aku usahakan ini dipermudahkan oleh Allah swt.  Doakan juga aku terus kuat dalam arena blog ini walaupun mungkin sesetengah kawan aku merasakan aku ni poyo je lebih mahupun terlebih bersemangat.haha. Nak buat camne, ni je yang aku mampu buat untuk ISLAM. Semoga usaha ini mampu untuk menggapai mardhatillah..

Wallahualam..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang