PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, March 12, 2011

Sharing + copy + paste =..............................................................

Semalam aku saja je taip kat google alamat blog aku ni. Bila keluar result je rupanya bukan keluar blog aku punya link je. Ada lagi blog2 lain yang ada letakkan alamat blog aku kat dalam blog diorang. Kalau kat blog list tu biasa la. Tapi ni adalah entry diorang!! Wah!! Rupanya ada juga insan2 yang sudi untuk menyebarkan penulisan aku yang tak seberapa ni kat blog diorang. Aku tersangatlah menghargainya. Untuk pembaca aku yang lain pun kalau nak copy n paste entry aku dalam blog ni pun aku alu2kan. Semoga sama2 dapat manfaat dari apa yang bermanfaat la ye.

Aktiviti copy n paste ni tersangat lah senangnya. Dengan sekadar copy n paste sahaja kita mampu menambahkan saham akhirat kita. Kan kita selalu copy n paste esaimen kita?haha. Kalau kita boleh copy n paste maklumat untuk esaimen kita kenapa tidak copy n paste peringatan berguna? Aku pun sedang giat melaksanakan aktiviti ni yang aku laksanakan kat blog baru aku http://kopinpasta.blogspot.com/. Selain itu kalau kita dah malas sangat nak copy n paste kita boleh je klik butang share kat bawah ni. Biasa time kita online mesti kita online Fb kita juga kan? kenapa tidak kita share apa yang patut kat Fb kita tu. Takkan malu orang cakap poyo kut? Kan kita lebih mementingkan pandangan Allah dari manusia?

ctrl+A -> ctrl+c -> ctrl+v = mudah bukan?


Jom copy n paste

Ok sekadar itu aku punya entry ringkas ni. Aku harap sangat lepas ni kita akan sama2 mempergiatkan aktiviti copy n paste dan share apa yang bermanfaat bersama. Semoga apa yang kita usahakan ini mampu kita persembahkan di hadapan yang Wajib di sembah kelak. Sebelum berakhir kat bawah ni aku sertakan link2 tuan blog yang sangat bermurah hati untuk meletakkan entry aku kat diorang. terima kasih untuk kalian semua..

http://ceriasolehah.blogspot.com/2010/05/pastikan-tiba.html

http://geniusaras3.blogspot.com/2011/02/sekitar-politik-ukm.html

 
http://aufazanki.blogspot.com/2009/12/can-or-cannot.html

sekian..



2 comments:

zackey said...

promo link aku siot..haha

Zulgeologist said...

haha..biasa la..adik2..hormat abang..ops lupa2..nnt aku letak kt sebelah ni lak..wink2.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang