PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, May 6, 2011

Osama bukan Osman Kering!!!!


Osman Kering : Aku bukan Osama la.

Obama : Ye. Ko bukan Osama. Kami tau tu.

Osman Kering : Hoi!! Aku Bukan Osama lah!!!

Obama : Ape ke begik bebeno mamat ni. Teman tau le mike tu bukan Osama. Deme2 pun tau. Ce kamu senyap kejap. Osama dah mati lah woi. Teman udoh bunuh die doh. Aje nye handal tentere keme ni. ( Nada Bongkak)

Mark Zuckenberg : Betoi ke gambaq yang hangpa duk sebaq kat Facebook aku tu Osama Laden? Aku tengok cam hangpa dok superimpose ja?

Obama : As i already said before.  It is totally not superimposed. We already killed Osama. All American celeberated it!! Yeah!! So to all American dont forget to vote me for the next election..(senyum sambil mengangkat tangan)

Donald Trumph : Ceh. Cakap saja lebey mamat ni. Hei rakyat amerika. Gua selaku orang kaya di negara ni merangkap Bapak Apprentice dunia  menyarankan Luorang semua jangan undi dia dah lepas ni. Kerakyatan pun tak tahu sahih ke tak. Ada hati nak orang vote dia lagi. Boleh blah la wei..

Halim Othman : Senyap la weh. Aku lagi la tak bersalah. Aku jadi deejay je pun. Jangan kaitkan aku lak. (Tiba2 je)

Osman buncit : Aku pun sama!!! (Ni lagi interframe). Tapi aku ada baca kat blog ni http://takusahrisau.wordpress.com/2011/05/03/osman-adalah-agen-cia-paling-berjaya-dalam-sejarah-cia/. Entah sape lak Tim Osman ni? Kompius2..Wujud ke nama Osama ni? Ngape tetibe je name die muncul lepas kes 11 september tu??!! Anyone can answer me?

Obama : (Dalam Hati) Adeh. Ni kerja bush la ni. Tak pandai cover line.Cap Ayam betoi la dia ni.

Najib Razak : Entah lah. Tak kesah la dia ni wujud ke tak. Yang penting dengan kematian dia ni membolehkan Dunia ni semakin Aman.Alhamdulillah..

Obama : Aku sokong najib. Terima kasih di atas sokongan ikhlas anda yang tanpa belah bahagi kepada kami. Kami janji akan menjaga keamanan dunia.

Nik Aziz : Ambo dok tahu nok ghoyak gapo. Tapi kalu betoi la Osama tu mati dale isle. Ambo doakan segalo doso2 dio tuhe Ampunke.

Seluruh Umat Islam : Yeah!!! Keme sokong je. Keme Sokong. Keme sokong.

Sesungguhnya hanya Allah sahaja mengetahui rahsia di sebalik semua konspirasi dan kekalutan ini.

Wallahualam...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang