PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, August 29, 2011

Nak kena mintak maaf ke??

Bismillahirrahmanirrahim..


Alhamdulillah esok merupakan hari kemenangan kita setelah termasuk hari ini sudah 29 hari kita melakukan ibadah puasa semata-mata keran Allah swt. Sudah menjadi resmi dan saranan agama untuk kita saling bermaafan di atas kekhilafan yang telah kita lakukan selama ini.

Aku juga tergolong dalam orang yang sering melakukan kesilapan sesama insan. Semakin ramai kawan semakin banyak lah lubang-lubang kesilapan yang akan bertandang andai kita tidak berhati-hati dalam pergaulan.

Di kesempatan ini aku ingin memohon maaf kepada semua sekali yang mengenali diri ini. Sudah mejadi tabiat aku yang kuat bergurau dan mengenakan orang sekeliling aku. Itu semua hanya gurauan untuk menceriakan suasana dan merapatkan hubungan antara kenalan.Di sini aku ingin memohon kemaafan dari kelompok kenalan aku seperti di bawah :

Saudara mara terdekat mahupun jauh
Saudara seislamku Tadika PASTI Kg Selat
Saudara seislamku SKLLK
Saudara seislamku SMKA Kerian
Saudara seislamku PLKN Kem Segari
Saudara seislamku Kolej Matrikulasi Perlis
Saudara seislamku Universiti Kebangsaan Malaysia
                Saudara seislamku Kolej Kediaman Ibu Zain
                Saudara seislamku Jurusan Geologi
                Saudara seislamku ISIUKM
    Saudara seislamku GMUKM
Saudara seislamku G&P Geotechnics Sdn Bhd
Saudara seislamku kontraktor binaan dan S.I
Saudara seislamku Pemuda Pas BTR
Saudara seislamku Pemuda Pas Serdang
Saudara seislamku Sukarelawan Pendidikan Rakyat (KAWAN)

Tidak dilupakan Saudara seislamku yang mengenali melalui FB dan pembaca blog aku. Juga kepada semua orang yang mengenali dir ini. Dengan tulus hati aku menyusun sepuluh jari memohon seinfiniti kemaafan dari kalian. Salam Lebaran!!


Taqabbalallahu Minna Wa Min Kum

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang