PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Wednesday, August 24, 2011

Thanks to Abang Nara

Alhamdulillah. Sangat bersyukur kepada Allah kerana entry aku yang tentang artis tu mendapat tempat di blog beautifulnara. Serius tak sangka masuk dalam blog tu. Asalnya aku pos kat kawan segeologist dan sekompeni ngan aku. Aimirul a.k.a Shi. Saja je aku pos kat wall fb dia. Tak berniat pun untuk dia hantar betul2 kat Abang nara tu. Dengan kecekalan hatinya selaku pembaca setia blog yang femes tu akhirnya dia hantar. Tup2 pagi tadi dia kol aku cakap ada berita baik. Aku ingat apa ke berita nya. Rupanya tentang entry yang artis tu masuk beutifulnara. Pergh ni memang dasaat!! haha.

 Special thanks to my friend. Moga sama2 mendapat ganjaran dariNYA..

Time aku duk mapping kat puncak bukit setinggi 170m tadi dapat panggilan dari junior KIZ aku si Ofie yang mengesahkan lagi pos aku masuk dalam blog tu. Selang beberapa minit Piji (kawan KIZ) pulak mesej cakap tentang benda sama. Alhamdulillah.. Balik je dari site aku buka blog dan pageview aku mencecah 1300!! Tak pernah lagi blog aku mencecah 4 angka pagview. Alhamdulillah. maksudnya makin ramai yang membaca perihal artis malaysia yang mendapat hidayah dari Allah swt itu. Semoga apa yang ingin aku sampaikan dapat diterima oleh seluruh pembaca blog Abang Nara tu. Aku ni tumpang tuah je,hehe

Renteten dari itu aku pun hantar komen ni kat entry dalam blog Abang Nara tu..

Bismillahirrahmanirrahim. Pertamanya sekalung penghargaan aku ucapkan kepada Abg Nara yang sudi share entry aku yang tak seberapa di blog yang hebat ini. sangat tak sangka dapat publish kat blog ni. once in a blue moon kowt..haha.

Btw kita melihat berbondong2 artis sudah berubah. Kini mungkin tiba masa kita untuk berubah sempena barakah Ramadhan kali ini.  Lets take the spirit n barakah from dis Ramadahan to start our new PRECIOUS life.

Terus berdoa kepada Allah agar kita menerima hidayah dan lebih penting agar ia berkekalan bersama kita hinga ke hujung syahadah. Tidak berguna andai permulaan cantik namun di pengakhirannya tidak.

Di peluang ini aku ingin memohon maaf dan mohon  kritikan dari saudara seislamku semua andai entry di atas ada yang terkurang dan tidak sesuai. Semoga sedikit usaha ini di kira sebagai ibadah oleh Allah swt..

wallahualam... :-)



Entry asal : http://ikutsukaatiaku.blogspot.com/2011/08/research-terhadap-artis-malaysia.html


P/S : Boleh melawat ke blog Abang Nara ni.http://beautifulnara.com/semakin-ramai-artis-malaysia-kembali-ke-pangkal-jalan/

2 comments:

ketawariang said...

jumpa blog ni pn dr abg nara... :D

Zulgeologist said...

yeah.Abg Nara pertumakan kita.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang