PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, September 30, 2011

Sejarah terang yang HITAM


Wacana Rakyat : MERDEKA, SEJARAH YANG DIHITAMKAN

Pada 2 Oktober 2011.
Bermula pada jam 8 malam.
Bertempat di Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM) Taman Melewar


Panel :
Dr Zuhdi Marzuki ( Pengarah Operasi PPP )
Ust Nasruddin Tantawi ( Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat )
Ust Riduan Mohd Nor( Penulis / Pengkaji Sejarah )
Dr Muhaimin Sulam ( Pensyarah UPSI )

Moderator :
Ahmad Syazwan (Presiden GAMIS)

Mahasiswa dan orang ramai di jemput hadir dan sebar-sebarkan...

Keterangan Lanjut Hubungi : Ridhuan 0132229803 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang