PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, September 22, 2011

Pesto konvo bukan Pesta Buih

Bismillahirrahmanirrahim....


Selamat bergaduasi kepada rakan2 dan adik2 yang menuntut di Universiti Kebangsaan Malaysia. Setelah penat meniru ketika exam dan memonteng kuliah akhirnya korang berjaya jugak bergrduasi kan? Haha. Bila sebut tentang konvokesyen maka ianya tidak dapat lari dari Pesta yang diadakan sempena Konvokesyen tahun ini. Lebih penting lagi UKM tahun ini di pimpin oleh barisan PMUKM yang berfikrahkan islam melalui kemenangan GMUKM pada sesi Pilihanraya Kampus yang lalu.

Pesta Konvokesyen tahun ini SEHARUSNYA berbeza daripada Pesta Konvokesyen tahun lepas dan 3 tahun ketika aku menuntut di UKM dulu. Jadi aku pun selidik lah apa yang ada dengan Pesta Konvo tahun ini. Apa juadah program yang disajikan untuk dijadikan juadah kepada para pengunjung. Apa yang menarik adalah mereka menampilkan Artis-artis yang pernah aku ceritakan di entry aku yang masuk blog Abang Nara tu.haha.

Pertamanya program Forum Populariti. 2 daripada panel yang dijemput adalah daripada entry aku hari itu iaitu Kak Catriona Ross dan Abg Sham Kamikaze. Uish. Terbaek wook!! Mesti forum ni sangat best. Lagi dua orang lagi pun tak kurang hebat nya. Keduanya sememangnya orang yang popular iaitu Ust Syed Nor Hisham (Mursyid Imam Muda 1) dan saudara Adi Akmal (Devotees) selaku moderator.


24 September 2011
Sabtu
8.30 malam
Pentas Utama , Dataran Gemilang , UKM


Seterusnya Konsert di Majlis  Penutup pula akan menampilkan Kumpulan Al Mawlid yang juga telah aku ceritakan perihal mereka di blog aku hari itu. Diorang ni akan berkongsi pentas dengan kumpulan yang tidak asing lagi di Tanah Air. Sofaz yang famous dengan lagu Sesuatu Yang Berbeza nya dalam cerita Nora Elena juga akan turun ke UKM nanti.




27 September 2011 (Selasa)
9.00 malam
Pentas Utama , Dataran Gemilang , UKM

Bayak lagi Program yang menarik menanti korang semua nanti. Boleh la melawat sendiri blog Pesta Konvokesyen UKM di LINK INI.


Tentatif penuh Program yang akan berlangsung nanti.Klik SINI untuk lebih jelas

Akhir kata, Goodluck kepada seluruh Penggerak Pesta Konvo UKM kali ini. Semoga setiap usaha kalian dhitung sebagai ibadah oleh Allah swt kelak. Juga kepada pembaca blog aku sekalian moh kitey ramai pergi ke Pesta Konvo kali ini. Untung2 boleh jumpa aku lantas belanja aku makan. Hahahaha..

Wallahualam..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang