PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, June 1, 2010

Oh Umat!!

Sejauh mana anda tahu tentang perkembangan di Gaza kini??

Sejauh mana anda berusaha memberi kesedaran kepada teman2 anda??

Adakah anda sudah tahu kira2 20 orang yang telah SYAHID??

Sudahkah anda tahu lebih ramai yang turut cedera??

Adakah anda tahu aktivis di sana diserang oleh kumpulan Komando??

Sedarkah adanya hari demo sedunia??

Atau anda masih leka dengan keselesaan yang sementara??

Masih gembira bergurau senda??

Sudahkah anda lupa saudara seakidah kita sedang menderita??

SEDARLAH!!!

BANGKITLAH!!

BERSATULAH!!

Semoga Misi di sana berjaya..

ihzimhum..ihzimhum..ihzimhum..wansurnaalaihim...

TAKBIR!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang