PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, February 22, 2011

TQ!! Dapat hadiah besau!!!!!

Alhamdulillah semalam aku sempat bersama2 pegi ke UKM untuk mendengar keputusan PRK UKM. Sebilion kesyukuran ke hadarat ilahi dengan pertolonganNYA kali ini GMUKM berjaya mendapat kemenangan.. Terlalu banyak untuk aku coretkan namun masa agak suntuk. Insyaallah akan aku coretkan sedikit di entry yang lain kelak. Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan tahniah dan takziah kepada YB yang berjaya membawa harapan baru mahasiswa. Sejuta terima kasih juga aku ucapkan kepada seluruh MAHASISWA UKM yang memilih GMUKM selaku saluran yang mewakili anda. Paling terima kasih kerana kalian semua mereleasasikan harapan aku untuk mendapat hadaiah hari lahir yang SANGAT2 BESAR pada hari lahir aku yang ke 23.hehe. Nantikan entry aku berikutnya..

wallahualam..

p/s : Terima kasih kepada yang wish besday aku.banyak bebeno weh..terhari la pulak rasa.hehe..

6 comments:

Cik Pulau said...

tahniah zul..
dapat merasa kejap je pemerintahan GM.. hehe..^^,

Zulgeologist said...

Lini : tu la..jeles betoi aku..x dapat merasa..waaaa...

ladida said...

besday ka 21.2?

Zulgeologist said...

ladida : yup..same like u ke?

ladida said...

aku lahir dulu..
20.2.
tapi ang lahir beberapa tahun dahulu sebelum aku..

Zulgeologist said...

ladida : la..len kali suh la bonda ko tahan sikit tggu hari lahir sama ngan aku..haha..mmg adik la ko ni :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang