PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, April 23, 2010

Aku pun bantah..Temen bebenor kome ni ek??!!!!

Gabungan Mahasiswa Islam Semalaysia (GAMIS) membantah sekeras-kerasnya kehadiran Perdana Menteri Britain, Tony Blair ke Malaysia.Menurut sumber, sebuah syarikat Success Resources yang berpengkalan di Singapura dan juga beroperasi di Malaysia akan menjemput bekas Perdana Menteri Britain , Tony Blair untuk menyampaikan ceramah di National Achieves Congress 2010 Pada 24 hb April 2010 .

Menurut Presiden GAMIS, saudara Mohd Idris Mohd Yussoff, penghormatan terhadap Blair sebagai ............................

bacaan lanjut di : http://mygamis.blogspot.com/2010/04/gamis-bantah-kedatangan-blair-ke.html

4 comments:

Unknown said...

terluke ngan kerajaan m'sia..
npe mereka ni xsensitif lngsung???
msing2 hnye pkirkn kpntingan politik je..

Zulgeologist said...

fazilah : semoga pemimpin kita sedar..dan cakna dengan isu2 agama..

Unknown said...

mudah-mudahan mereka sedar..kalo nk bg ceramah psl kejayaan tony blair dlm bisnes,rmai lg org len y leh bg ceramah psl 2..

Zulgeologist said...

tu la..semoga kerajaan kita ni pandang muslim lebih sikit..kata negara islam..ape daa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang