PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, April 9, 2010

Apokah APCO ni??

Ape APCO tu??

ape kaitan dengan Malaysia??

Ape sumbangan die kepada Islam??

Baik ke Syarikat APCO ni??

Die ni penentang yaudi ke??

Sape yang bawak die masuk Malaysia??

Ape reokod diorang??

Ape sumbngan yang di boleh bagi kepada Negara??

Kepada ISLAM lak camne??

Nak tau jawapan??

Klik SINI

5 comments:

Siti SArah Ahmad Rusli said...

Dah banyak dah persamaan nama2 agensi Malaysia dan Israel..sbg contoh ISA,kat Israel..Israel Security Agency..kat Malaysia Internal Security Act..agenda zionis telah masuk kat Malaysia secara halus dan terang2an..dan lebih bahaya apabila ada kerjasama rasmi antara Malaysia dan israel...dan nahtijahnya kita bleh tgk dgn apa yg Singapore sbg agen yahudi buat pd Malaysia

Zulgeologist said...

hmm..negaraku berprotokol israel

yanmaneee said...

kyrie 4
zx flux
Kanye West shoes
jordans
hermes belt
retro jordans
curry 6 shoes
off white jordan 1
fila disruptor
supreme hoodie

tashan said...

click for source replica gucci bags my review here replica louis vuitton bags site web bags replica gucci

neytap said...

my review here why not check here this page like this my review here why not check here

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang