PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, April 2, 2010

habis.......konvoi....

Maka dengan ini berakhirlah kelas aku di UKM ni. Rase2nye boleh kut aku dapat anugerah kehadiran 100% kut..haha..Tadi berakhir dengan presentation kertas kerja dari Kolot entertainment yang di tunjangkan oleh aku, Basiaq, Rasydan, Shi n Fad. Tajuk yg aku bentang adalah membantah penmbinaan loji nuklear di malaysia.. Kompom2 la usul kami diterima..haha. Memang aku agak perform tadi kan?? (ayat penuh bajet..haha). Kat bawah ni gambar penutup slide show kami yang HOT..haha



So lepas ni tinggal exam n viva my thesis yang menanti selasa ni je. Sebelum apa2 pun petang ni aku ngan budak2 KPTA kolej aku akan bergerak ke perak. Konvoi je. Semoga kenangan bersama ni dapat mengeratkan hubungan silaturrahim kami lantas mengizzahkan hubungan yang mesra yang terjalin selama 3 tahun..cewwah...huhu. tapi yang aku sikit kesewa sebab our beloved brother tak dapat ikut lak. Ade hal lain. Adui..kuciwa2..tapi xpe la..layankan je la..

Tak semua pergi.Tapi jadi la..

Tu je kut nak cerita. Jumpa lagi lusa kut. Doakan kami selamat balik ke sini. Ingatkan pada diri aku gak supaya jangan bergembira sangat..huhu

sekian...

3 comments:

Anonymous said...

slm tbkonvoi... slmt prgi n balik...

Zulgeologist said...

dah selamat..YEAH!!!

Anonymous said...

My partner and I absolutely love your blog and find almost all of your post's
to be what precisely I'm looking for. Would you offer guest writers
to write content for yourself? I wouldn't mind creating a post or elaborating on a few of the subjects you write related to here.
Again, awesome site!

Check out my homepage :: http://jasminebbscott.busythumbs.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang