PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, December 28, 2009

Aku membantah PAS bersama Pakatan Rakyat??

Tadi aku pergi sarapan dengan Piji da Fad kat Nameera Maju. Sedap woo.haha. Ada pulak paper Utusan kat situ. So aku pun baca la. Tertarik dengan 1 berita yang mengatakan terdapat ahli PAS yang menggesa agar PAS keluar dari Pakatan rakyat (baca disini). Pakatan rakyat yang kita semua ketahui semakin gagah selepas mengadakan konvensyen pertama yang memetrai muafakat rakyat dan dasar yang diingini rakyat telah dikatakan mempermainkan PAS.. Aku tak berniat nak ulas mengenai apa yang disuarakan. Tapi aku nak ulas tentang gambar-gambar sekitar bantahan tersebut. Persoalan adakah mereka ni sememangnya ahli PAS atau didalangi oleh UMNO aku serahkan kepada sahabat2 sekalian..

Anda nampak tak wajah diorang yang pegang sepanduk?yang pegang haeler(camne eja ek?hehe) pun segan2 je..

Ni pun sama. Siapa yang boneka?diorang ke PAS??

Ni lagi best. Memang betoi2 tutup muka diorang..huhu

Eh2..ade arahan pandang ke kiri ke??

3 jejaka yang berbeza keberanian. Tapi yang berani ni pun macam tak ikhlas je..haha

dah la yang membantah sikit. Yang nampak muka sorg je pulak tu..kesian..

Alamak mamat yang sebelah kiri ni buat2 gatal telinga la pulak..

Banyak ni je? Dah la tu muka takde langsung..takde beran la..haha

Mungkin sekadarnya ulasan aku berdasarkan gambar2 diorang yang (TERLAMAPAU) berani.. Kalau betul la nak bantah dan diorang ni Ahli Pas. tunjuk la muka. Baru la ayah dan bonda mahupun jiran tetangga bangga nak tengok.huhu. Ni tak.. Muslimat PAS lagi beran dari mamat2 ni..

wallahualam..

3 comments:

shark eye said...

salam..tahniah atas kejayaan blog anda..ak mmg salute la hg qur..hehehe
yg tentang demo bantahan kt atas tu mmg nmpak sgt la bkn org pas..tgk sepanduk pn tau,smua tulisan sama je.org2 yg join pn tah apa2.kalo btl org pas,paling kurang dlm rmi2 tu mst ad sorg dua yg pki kopiah,pegang bendera pas..diorg nk mnyamar jd org pas,tp xreti..diorg igt rakyat ni b*d*h,pdhal diorg lg b*d*h..

Zulgeologist said...

salam..tq weh..doakan aku istiqamah.hehe. Tu la..xleh blah lakonan diorang. Tak pakar langsung..wat la muka alim2 sikit. Baru org percaya..apa da...

Anonymous said...

hahaha..... kelakar lah ngan org yg fanatik nie ape2 pon slh kate btol.... at least wat kajian dulu.... for me lahkan buknnye btol smua parti politik nie x kire ar pas ke umno ke same je....
hey nak thu sya ade wat tesis pasal 2 pahaman politik nie n care diorg wat keje..... hahaha guess what???? mcm2 bukti yg sya jmpa ttg peyelewengan pembgkng n BN. for me semua org nk jga kepentingan msing2. kite nie dok beriya ikot follow n fanatik.... true if konon " nak tgkkan ajrn islam" tp x mengamalkan cara yg berlndskan hukum islam adakah THE TRUE OF ISLAM....
Bknnye nk jadi org yg sggp berjihad tp jihadnye x dpt membntu prestasi AGAMA ISLAM itu sndiri.... mkin truk dipndg ade....
at least biarlah hidup ini di penuhi ilmu dia dunia n akhirat... xlah jadi manusia yg mengejar akhirat tp duniawi hampeh.... sampai nak mentdbir sesuatu negeri pon x berjya x mampu..on the financial statement... analysis eco yg sya dah kaji n ade buktinye almost nothing....
penghayatan dlm ISLAM perlu ade jgn hnya ckp n fanatik tp kosong...buktikan!!! ISLAM x ajar umatnye utk bersikap kurg ajar..... just give opinion....
wasalam.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang