PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, December 15, 2009

Welcome to our family

Semalam aku pergi rumah abang Salleh.. Dapat gak aku melihat anak sedara baru aku ni..Seorang bayi perempuan yang nampak bersih wajahnya. Hope Abang akan mencoretnye dengan baik.. Mane tau dia yang akan jadi srikandi islam kelak..amin..

Nampaknya kehadirannya merupakan anak sedara ke 11 bagi aku dan siblings aku. Anak aku?? calon pun takde lagi.haha..Nama dia Nuri Isma Syazwana..Nama akak yang atas dia Nuri Isma Syazwani. Sempat aku bergurau dengan abang aku. Takde idea kreatif dah ke? Tukar vokal di hujung je.huhu. Buat si akak waninye aku kompom la kaco dia jugak. Cakap dia dah tak comel. Sebab dah ade adik baru.Memang tension die.hehe

Buat si along dan angahnya diorang pulak baru lepas sunat kelmarin.. Memang aku wajib mengusik la..cian2 anak sedara dapat acik yang macam ni.haha

Sekian saje cerita tanpa pengisian dariku..

wallahualam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang