PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Sunday, February 7, 2010

Gangsa untuk IZISH..

Semalam memang aku sangat penat. Seharian berjemur ditengah panas. Semua ni sebab SUKEM takraw. Ye la.besa tahun2 sebelum ni tersingkir awal. Tapi tahun ni pelik sikit. Dapat sampai ke perngkat separuh akhir dan berjaya berkongsi kedudukan ketiga bersama kolej Aminuddin Baki. Alhamdulillah..

Regu A dibarisi oleh Aku, Boteng dan Hafiz. Regu B pulak Pali, Apy dan Wari. pemain simpanan lak Shahrul. Bermula dengan peringkat kumpulan kami berjaya mendapat tempat kedua dan masuk suku akhir lawawn UO. Yang time ni macam tak percaya je boleh menang ngan UO. haha.. Layak gak ke semi menentang KPZ. Kalah dengan diorang pun sebab dah letih kut.huhu.. taknak mengaku tak hebat lak tu..hehe.. Tapi ok la gak pertama kali dapat pingat ni walaupun aku terpaksa membayar dengan warna kulit yang semakin gelap dan muka yang terasa pedih.huhu..

Setelah sekian lama aku meninggalkan pemainan takraw ni dan hanya ada 2 hari je untuk cari balik seni dikaki aku ni tapi ade gak orang puji mutu permainan aku semalam..hahahahaha(gelak bongkak).. Tq gak kat PIJI sebab bagi pinjam kasut warior dia. memang kasut warior memainkan peranan dalam mutu permainan aku..huhu

Tapi memang malam semalam aku rasa cam takleh blah je. Panas giler muka ni aku rasa. So aku pun tido je lepas isya semalam. Dah la hari ni bilik aku masuk bertanding bilik ceria untuk hari terbuka kolej aku..huhu.. Pagi tadi baru start ceriakan tapi kemas memang dah sentiasa kemas la.hehe. Untuk cerita hari terbuka nnt aku tulis. Gambar takleh upload. Rommate aku tertinggal Card Reader aku kat rumah die lak..siot je rummet ni..huhu..sekadarnye cerita ceritu aku..huhu.
sekian..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang