PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, February 2, 2010

Selamat Pagi AKU

Alhamdulillah. Setelah beberapa hari aku gagal untuk solat subuh berjemaah. hari ni aku berjaya gak. tapi ada gak benda yang gagal hari ni. huhu.Aku gagal untuk membca Al - mathurat.. adui..iman terlemah lak lepas subuh tadi.hehe. Sampai je bilik terus duk depan desktop. Dalam pukul 7.15 terasa mengantuk la pulak. Padahal kelas pukul 8 ni. Takpe la layan tido jap lak walaupun semalam dah berazam taknak tido lepas subuh.huhu. Bangun2 dah dekat 7.45. So bersiap2 la pergi kelas. Ingat aku dah lambat. rupanya tak sampai separuh pun lagi budak2 batu yangd ah sampai. Besa la senior2 ni berlagak sikit.hehe. Tapi yang spoilnye entah sebab pe kat kelas tadi memang ngantuk giler. So agak ketiduran gak la aku kat dalam kelas. dah hujung2 baru segar balik.


Hmm..dari kisah aku kat atas ni aku memang dapat mengiakan kata2 Ust hasrizal dalam blog die yang aku baru je baca semalam. Memang betoi la segala aturan hari tu bergantung pada apa yang dilakukan diawal pagi. kalau pagi bermula dengan mood yang baik maka baik la hari tu. kalau hari bermula dengan keimanan yang tinggi. insyaallah berimanlah hari tu. tapi kalau hari bermula dengan tido?? memang lesu la hari tu. Dan hari lesu aku adalah semalam. Dengan subuh lambat pastu sambung tido sampai ke tengah hari la pulak. memang lesu la jadinye. Petangnye terbaca blog saifulislam tu. So berazam nak perbaiki diri hari ni. tapi tak berapa baik lagi. So esok kena tambahbaik lagi walaupun susah sebab esok takde kelas dan malam ni ada futsal la pulak.huhu.. Takpe2. aku cuba gak nak perbaiki diri..

Semoga pagi esok secerah ini

So aku harap sahabat2 turut bersama aku. Bersama kita perbaiki pagi kita untuk kebaikan sepanjang hari. huhu. So sesape yang taknak tido pagi esok apa kata jom kite pergi sarapan sesame.amacam?? ade beran???

sekian..

2 comments:

Mohd Rasydan said...

Aku setuju! Yeah! haha.. So, kalau bangun awal sok, tolong gerakkan aku.. Berazam nak ke masjid setiap kali masuknya waktu solat.. insyaAllah.. :)

Zulgeologist said...

alhamdulillah..insyaallah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang