PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, February 9, 2010

Silaturahim terjalin..

Setelah 2 hari berlalu baru hari ni aku berkesempatan untuk menceritakan tentang hari silaturrahim kolej aku. Walaupun malam sebelumnya aku tak sempat membantu adik2 aku untuk menceriakan blok tapi hari kejadian tu aku cuba memeriahkan majlis bersama batch aku yang sememangnya gila!! haha

Berbalik kepada tujuan untuk diadakan program ni aku rase memang berjaya untuk mengeratkan hubungan pelajar. Tapi barang diingat bagi aku hubungan dengan ahli blok sendiri yang erat. Dengan blok lain tak berapa kut. Walaupun melawat blok len tapi aku rasa yang bagi erat kalau dapat makan free je..hehe Bila bab masuk blok lelaki dan pompuan bagi aku untuk pompuan masuk blok laki takde masalah. Tapi bila laki masuk blok pompuan tu agak bermasalah sikit kut. Tapi aku layan je..hehe. Selagi tak berlebihan sudah. Just nak melawat2 ok la. Jangan ada niat lain sudah.haha

Macam2 pertandingan yang dijalankan. Alhamdulillah Blok aku dapat membolot semua ketegori dari Blok tercantik, Bilik sukarela, Bilik Cabutan, Bilik terjah, Ruang T.v mahupun tandas paling ceria!! haha. Akhirnya Blok C kembali menjadi The blok of Champion.huhu. Tapi bilik aku yang masuk bertanding bagi ketegori bilik sukarela akibat kegedikan rummet aku ni gagal untuk mendapat tempat.huhu. Tapi ada sebab tau. Sebab kami dedua tak berapa sihat hari sebelum tu. Kalau tak, Setakat johan tu??? SIMPLE!! hehe

Rase nye setakat ni je la. Secara keseluruhannye aku rase best dengan hari terbuka last aku kat KIZ ni bukan sebab menang banyak je tapi sebab seronok bersama teman2 sebatch bersama kegilaan masing2.haha..bawah ni ada gambar2 sikit..jom usha...

Kat pintu depan Blok aku

Study bersama rummet dibilikku yang ceria.hehe


Pendekar Blok C

Giler di blok pompuan

Kami juri makanan!!

sekian..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang