PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, March 11, 2010

Al-Fatihah...

Mungkin ramai yang dah tahu tapi aku masih nak memberitahu. Ye satu kehilangan besar didalam dunia keintelektualan islam apabila seorang ulam' Islam pergi menghadap ilahi. Syeikh Al-Azhar, Syeikh Mohamed Sayed Tantawi nama di beri. Ditakdirkan menamatkan riwayatnya di bumi Saudi akibat sakit jantung.

Dilahirkan pada 1928 dan ditaklifkan sebagai Syeikh Al-Azhar pada 1996 di Universiti yang tersohor itu. Tantawi banyak memberi sumbangan kepada dunia intelektual Islam dengan menghasilkan buku-buku agama, termasuk 15 jilid kitab tafsir al-Quran.



Al Fatihah untuk beliau...













Allahyarham telah pergi....











Tapi...












Bersediakah kita???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang