PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, March 12, 2010

Hanya yang terbaik...

Jumaat kembali lagi!!!

hari ni aku jadi imam subuh. bajet nak wat sujud Sajdah.Nasib baik lepas sampai ayat sajdah tu. Lepas tu dah pening2 pulak. Kantoi terus ruku' je aku tadi.hehe.. Tu la akibatnya jarang baca balik apa yang dah di hafal. Bersalah2..adui..Camne la para huffaz boleh mantain 30 juzu' kan. Baru hafal bape surah je pun dah tak ingat.. Kesimpulannya jangan lupakan ayat2 yang kita dah hafal. Berdosa kan kalau lupa?? ada sesape yang ade jawapan yang tepat tak??

Atas ni intro je..hehe.. Bawah ni yang nak dicoretkan..

Kadang perlu abaikan diri untuk itu
Kadang perlu abaikan kos untuk itu
Kadang perlu abaikan kolej untuk itu
Kadang perlu abaikan famili untuk itu
Kadang perlu abaikan teman untuk itu

Namun...

Jangan sampai timbulkan fitnah kepada itu..
Kerana itu amat penting untuk semua
Kerana itu mengajar supaya tidak mengabaikan
Kerana itu bukan mengongkong
Kerana di situ adanya pilihan

Ayuh aku lakukan mana yang utama
Yang terbaik untuk itu
Yang terbaik untuk aku
Yang terbaik untuk kamu
Yang terbaik untuk semua

Hanya yang terbaik untuk.........

ITU.......



Amacam ok tak?? men sedap aku je kan??hehe So berselarian dengan itu aku akan balik Perak jap lagi. Walaupun banyak tugas yang terpaksa tertangguh kat UKM ni tapi semoga itu terbaik untuk semua..

wallahualam..

1 comment:

ica zain said...

isk2~
ad jugak ni terlupa surah yg da hafal dulu :((
slamat pulang a.zul :D
(dgn lambaian ayu)
hahahah :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang