PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, March 22, 2010

Menjilat ludah mereka

Tq Sweden



Tq Denmark

Best kan Nabi kita dihina begini??
ape tindakan??
Denmark??
Sweden??
itu lah mereka??
Tapi kita??
Masih disini??
Masih berdiam??
Sedih??
Gembira??
Marah??
Kecewa??
tepuk dada tanya iman...

sekian...

ade penambahan..masuk link ni tengok kehebatan pemimpin kita memboikot negara yang menghina nabi kita..Pemimpin berjasa

Tesis semula..hehe

3 comments:

budak kuo said...

btol2 sdih bila Islam d perhinakan sbegini rupa.. mmg sial....
jom smua boikot brg2 diorg..
tp mcm mana nk boikot, kalau pmimpin sdiri yg x boikot?
ni x, pmimpin lak yg mgalu2kan kdatagn mereka.
sahabt2 skalian.. nah tgok kat link ni...
http://rubbertapperz.blogspot.com/2010/03/pemimpin-yang-lebih-babi-dari-babi.html

Anonymous said...

tebuk dada?
mmg sgaja tulis atau tsalah tulis tu abg zul?
hehe
ermmm pasal entry kat ats ni, sy stuju ngan budak kuo..
bto la..
smuanya dr ptadbiran itu sdiri..
klau pmimpin boikot, jd automatically rakyat pon boikot..
tp tu lah, diorg x boikot coz diorg taw kpentingan diorg akn tjejas nti.. kan kan..

jd kalau pmimpin x nak boikot, ap salahnya kita ni je la yg pakat boikot ramai2...

kita jgn guna brg2 luar.. kita cipta brg2 kita sdiri... biar Islam itu maju...

Zulgeologist said...

budak kuo n anon : Jom boikot pemimpin!!! hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang