PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, March 19, 2010

Makan itu indah

Dalam kekalutan membuat tesis sempat pulak aku melupakn sebentar dengan bertindak pergi ke dinner kolej aku. Mesti la pergi kan. Tahun last ni.hehe. Tema tahun ni masked ape ntah.. Tapi pakai topeng la. Ramai gak yang pakai topeng. Tapi aku memilih topeng yang paling mahal. Topeng yang h1n1 tu..hahaha

Dari segi makanan tahun ni memang sangat terbaik kalau nak di comparekan dengan tahun2 sebelum ni. tahun ni ala2 western sikit. Tak la duk makan lauk kenduri je macam sebelum ni.hehe. Memang puas gak la makan. Sebab nasi boleh tambah.hehe


Sedap siot

Dari segi flow najlis rasanya dah cukup ok kut. Just kantoi time gimik perasmian. Camne la sangkar tu tak sampai ke Dato' Mat. Nasib baik dia pun sporting men capai je sangkar tu. Takpe crew MATK dah smart dah tu. Nasib je takde.hehe


Nasib baik Dato' tinggi..hehe

Dari segi Anugerah kolej. Tahun ni siddik naik jadi tokoh kolej aku. Memang selayaknya pun. Mana taknya. Semua program ada muka dia.hehe.Pointer pun hebat gak. Aku pulak kalau tahun lepas dapat tokoh kepimpinan tapi tahun ni tukar pulak dapat tokoh khidmat sosial. Apa yang aku khidmatkan pun tak tahu la.hehe. Papepun tq kepada felo yang memilih aku untuk dapat tokoh tu..huhu.

Tokoh khidmat sosial ni..

Bangga dapat bergambar dengan tokoh kolej..

Masuk pulak majlis tak formal. Gempak dah pun. Just cam tak best bila pemenang semua cabutan kena amik hadiah kat kaunter luar je. Kalau nek pentas kan glamour sikit.hehe. Tapi aku pun paham sebab nak jimat masa kan. Ok juga tu. Kalau tak pukul 2 pagi baru abih.huhu. Untuk hadiah tak formal aku membolot 2 anugerah untuk kategori senior. tamak kan aku??haha. Aku dapat title senior paling popular n senior paling ceria. Terima kasih kepada yang mengundi aku (Bajet masuk PRK je)..huhu

Hadiah2 aku..

Ada lagi yang aku dapat.( banyak pulak kan??hehe) Tahun ni aku dapat 2 bunga dari orang lain. Sape tu??skandal la ni ek??huhu. Yang pertama dari abang ijan. Abang kesayangan kami semua dan yang kedua dari gee. Ingat bagi kat aku sorang je. Rupa2nya dua2 ni bagi kat ramai orang secara pukal.hehe. Papepun tq untuk 2 insan ni..

Bersama ayahanda tercinta..

Setakat tu je kut cerita aku..Now TESIS TIME!!!!

7 comments:

cahaya_ketenangan said...

ish3..bolot semua..tamak2..haha..
sedapnye makan.........
rugi lak tak pegi..wuuu.. :p

Anonymous said...

wow mnag sakan tuh... ye lah, org popular kan. hahaha..
pe2 pon, congrats.. =)

Zulgeologist said...

inah : bukan selalu nak membolot.hehe..tak pesan suh tapau kan :p

anon : fotostat borang undi pastu undi sendiri..kes tu menang tu..haha

sUtErA said...

u r welkam zUL... tahniah ats anugerah tOkoh khidmat sOsial yg ko trime... memang layak pOwn heee~

n mekaseh banyak2 atas sgale khidmat sosial yg penah ko bg kt aq huuuu... really appreciate it...

Majulah Ahmad Zul untuk agama, bangse dan negare ;-b

Zulgeologist said...

ade ke khidmat sosial??bersosial ade lah..huhu

sUtErA said...

yg tu ko kene muhasabah diri smula la...

Zulgeologist said...

baek!! (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang