PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, September 8, 2009

die sayang aku..aku sayang ke die??



dia dah kompom cinta n sayang kat kite..kite pulak sayang ke kat die ek?ape bukti kite sayang dekat die?kite amalkan ke pe yg die suruh?kite bace ke pe yang die tinggalkan kpd kite?renungkan duhai sahabat..

so..bersama2 la kite menggembeling tenaga membina rasa cinta kite kepadanya..amalkan sunnahnya..berpeganglah dengan al-quran sunnah..together we say 'we love you MUHAMMAD'

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang