PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, September 12, 2009

siap jugak..

alhamdulillah..ALLAH permudahkan urusan..sejak lepas terawih semalam kacau dodol..siap elok2 sebelum azan subuh tadi..pastu.lepas zohor buat bubur lambuk pulak..baru je siap ni..siap ngan dua versi lagi..versi ganu n versi utara..skang ni ngah tggu malam ni punye majlis SYOKNYE SYAWAL peringkat kiz..tq sangat kepada sahabat2 KPTA yang bertungkus lumus mengacau dodol n bubur lambuk sejak semalam..tak lupa juga adik2 kiz yang sangat bersemangat mambantu..caya la korg..camni la adik2 yang mithali.huhu.a.zul bagi pihak KPTA mengucapkan jutaan terima kasih kepada korg semua yang membantu hingga selesai..bagi warga kiz yang belum turun membantu lagi..takpe2 turn korg malam ni ek?ade majlis khas untuk sahabat warga kiz ni..dodol n bubur lambuk yang da siap tu tinggal untuk korg habiskan je..turun tau..k2..nak turun balik setting untuk malam ni..chow....


panas2..


gadis2 harapan


tengah tggu shift


lakonan semata2(jangan mare minul)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang