PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, September 5, 2009

semester dua program matrikulasi (KMR)

sedar tak sedar kite dah masuk sem dua kolej matrikulasi RAMADAN..result sem 1 dulu harap2 la baik dan dapat ganjaran dari yang maha pencipta..sem ni kena azam baca kitab agung lebih sikit..jangan asyik mengePES je..lgpun boleh mengelakkan riak sbb asyik menang je.tambah2 lawan rummet aku (zamri d loser..haha)..dulu time result spm dulu pun tak cemerlang mane..boleh ke nak d ketogori sbg org yg berjaya ntuk menjadi muslim yang beriman ek? hanya MAHA PENCIPTA je tau jawapan die...tiap2 taun duk repeat masuk kolej matrikulasi ni ngan tujuan untuk jadi muslim beriman n up lg satu stage..yang bertaqwa..harap2 berjaya la hendaknya..so saya menyeru sahabat2 semua untuk dalam semester dua kolej matrikulasi RAMADAN ni sesame la kite meningkat kan amalan..semoga input seorg mukmin tu akan menghasilkan tahap ketaqwaan kite kepadaNYA yg selaras dengan dalam kitab agung..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang