PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, September 29, 2009

sambungan cite raye...

kali ni aku nak sambung balik.nak cite tentang sambutan raye kat umah aku..

awal2 pagi dah bangun dah.tapi upenye mak suh kemas halaman umah jap.adui..malas2.namun dah bonda suh.aku wat je la..lepas tu time sarapan.mmg layan la makan lemang cicah ngan rendang.masyuk giler.tabik kat mak..rendang die mmg sedap.kena lak ngan lemang air tangan aku.mmg mantop la..pastu aku bersiap la pegi semayang raye.taun ni aku memilih pakain baju melayu n berkait pelekat je.tak pki mcm taun lepas.taun ni gak sikit je org kat rumah aku.ade parent aku,yang,akok,abg ajoi,aku,abu n dik wai je.yg len semua giliran kg mentua.Balik semayang raye tu kami wat sesi bermaafan n fotografi.buat dalam rumah je taun ni.sikit je peserta la katekan.Ni aku sertakan gambar serba sedikit.


mummy n daddy


anak mithali


Ni je ahli yang ade..isk...


Bujang United

Selesai je Sesi fotografi.Terus kena serang dah.aduh penat la aku.kena bertindak sebagai anak dara taun ni..Kena lak YAB Menteri Besar Perak Ir Nizar datang umah(konon je la)..Ni ade gambar sikit



Lepas tu umah aku terus menerus diserang.tak sempat kuar beraye la taun ni..Pusara tok n Opah pun kami kena pegi soknye..ramai sangat dtg umah.Hot house la katekan..Malam tu aku tetido awal akibat terlampau keletihan melayan tetamu..

fuhh..abih raye pertame..ikutkan byk lagi nak cite.tp sabo ek.nantikan sambungan hari raya berikutnya lak...

4 comments:

Amal said...

zul~
ir niza tuh sape?

Zulgeologist said...

la...Menteri Besar Perak.Pas for All.huhu

Anonymous said...

salam.. syoknye mk cik ana tenguk pic dn 'citer2 aku' rope2nye deme sekampung. siapa tk kenal dng pk li dn mak suai yg masih comel wlaupn dah warga emas! cik ana ni keje smkllk pekerja kontrak pembersihan, jd sempat le kenal abu dan suai. Tp dato' mk cik tk berapa kenal. so selamat berkarya dlm blog ni, selamat berjaya dlm pelajaran semoga sentiasa diberkati Allah Amin. balik kg singgah le ramp sawit paloh..

Zulgeologist said...

wah!!! oghang sekampung ghopenye..hehe..saye memanag jarang sikit orang kenal.pemalu orangnye.hehe.nanti bile2 boleh leh jumpe kat ramp sawit paloh.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang