PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, September 5, 2009

mari berkenalan dengan famili aku..

Atas ni sume ahli kuarga aku..produktif tak??huhu..taiko kami adalah En Ghazalli Bin Md Noor Sambil di bantu oleh my lovely mother Pn Habesah Bt Chu Mat Ali..Anak diorg ade 12 org..Yang first yong aku.Panggil yong Atun je..kire emak kat lembah Klang ni la..anak 2nd Nyah Din.duk kat Tg Malim.org kuat proton ni..Yang no 3 called Yang Amin..seorg yang sgt pengemas.haha.No 4 ni stylo sikit.engineer siot.bese keme panggil die abg je..next brother is abg cam.anok yang paling riuh n sengam otaknye..no 6 ni abg pon.pakaian macam nak pegi interbiu je memanjang.bajet koprat..Yang no 7 ni jiwa muda sikit.asyik ajak lawan ps2 je..tapi besa barca aku mudah menewaskan die r..Lepas tu baru jumpa kaum hawa lak..kak limah.otai tesco ni.bkal medirikan umah tangga tak lame lg..No 9 ni abg ajui..belajo tak abih2..br je dpt koje..boleh la ngenden duit die lepas ni..ha..yang no 10 ni spesel sikit..memang sangat pendiam budak die..tak penah ckp perkara lagha..aku le..huhu.Yang no 11 lak adik aku.abu..antara kasanova tersohor zaman sekolah dulu.skang da jadi guru sandaran.ape la nasib anak bangsa lepas ni..Yang bongsu n agak manja..dik wai..memang pemalas buat koje umah..memasak jauh sekali..fuhh..habis gak story untuk 9 laki n 3 pompuan ni.huhu.tahniah pada aboh n mok..dapat besokan keme ni..


GAMBO ANAK2 ABOH N MAK JE.


GAMBO MENANTU ABOH N MAK


CUCU ABOH N MAK PULAK


NI GENG MENCARI PASANGAN HIDUP..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang