PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, November 27, 2009

aku nak ke berkorban??

Hmmmm.. dapat gak aku mengupdate blog ni.. ni pun pakai broadband akak aku yang tersangat2 laju ni.huhu. penat aku menanti loadingnye..(mintak2 yong tak baca blog aku.hehe)

Di kesempatan ni aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA KORBAN kepada sahabat2 dan pembaca blog aku.. Nape aku pakai istilah KORBAN kat atas ni?? sebenarnye aku nak mengajak kite same2 fikir ape yang telah kite korbankan untuk agama kite? untuk mengikut perintah ALLAH swt?? andai Nabi Ibrahim sanggup menyembelih Nabi Ismail di atas perintah ALLAH. kenapa kite tak sanggup mengorbankan sikit mase kite untuk mengerjakan solat 5 waktu sehari semalam? tapi aku yakin pembaca aku ni semua warak2..saje je tulis gak.hehe

Tu je setakat ni.. jemput datang beraya kat rumah aku. Buah2an ade. lemang yang aku masak pun ade. kali ni aku yang cari buluh..huhu..

wallahualam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang