PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, November 9, 2009

Perjuange dok selesa laggi..

Alhamdulillah.. setel gak paper yang agak memanatkan ni.huhu. Kalau nak tau yang gambar sebelah ni adalah gambar sejenis tanah bernama HALLOYSITE. Masuk exam tadi. Semestinya aku tak tau ape yang aku jawab.haha.. Takpe la. Aku dah mencuba.hehe.. tq d ucapkan kpd kengkawan yang study group sesame semalam. Memang penat. Marathon tu.huhu. Pasni exam aku Jumaat ni lak. 1 lagi paper killer yang memeningkan. Ade ke patut sepanjang 18 tahun paper ni di wujudkan. Baru tak sampai 20 orang dapat A??huhu. Kite tgk, mungkinkah batch aku taun ni mampu mencipta rekod tersendiri???..hehe.. Papepun perjuangan belum selesai AYUH GEOLOGIST!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang